Nye bilder

NY HJEMMESIDE

Kvislasyndin Hytteforening har åpnet en ny enkel hjemmeside for informasjon fra styret til medlemmene. Hjemmesiden skal linkes til denne siden etter hvert. Den nye hjemmesiden finner dere her: “http://kvislasyndin.org)”

Hilsen

Dronningen og ordføreren

Så fikk en av landets mest utbyggingskåte ordførere et smekk på fingrene av selveste dronningen:

– Det gir energi å komme på fjellet, sa H.M. Dronningen i sin tale på vaset 8.juni.

Helårsvei

Ønsker meg veg hele året

Nyttige linker

Det er mye Syndin-nyttig å lese på disse linkene: http://www.syndinstoga.no/ her leser du hva Syndinstoga mellom midtre og nordre Syndinvann har fore, bl a finner du et webkamera der som viser deg hvordan været er til enhver tid. Sjekk også www.syndin.no, også med masse spennende info, ikke minst løypelagets arbeide med løyper i fjellet.
Ønsker deg en deilig vinter – Ragna

Trafostasjon som skjemmer

Styret har tatt for seg saken om trafostasjonen som står ved Hovdaveien på vei ned til Sørre Syndin vann. Den er umulig å ha unngått for den er plassert på et godt synlig sted. Valdres Energiverk medgir å ha feilplassert den og vi vil i tidlig sommer ha befaring for å finne egnet plassering.

Melding om løyper

“Vestfjelløypene” lager løyper i Syndinområdet. De sender ut sms jevnlig om løypekjøring og -kvalitet. Om du ønsker slik informasjon så gi notis til deres mobil: 909 51 028
Hilsen styret

Hyttetomter på Kvislasyndin

Hei,

Jeg har 2stk hyttetomter til salgs på Kvislasyndin. Disse ligger i hyttefelt 10, altså feltet ovenfor hovdastølen. Begge tomtene er på ca 1 mål, og ligger flott til. Det er muligheter for både strøm og vann, men et eventuelt avløpssystem må prosjekteres til kommunen. Men erfaringsmessig har disse alltid blitt godkjent. Disse tomtene er noen av de siste i feltet, så dette er en god mulighet til å bli en lykkelig eier av en eller to flotte tomter på syndin. Om det ønskes bilder eller ytterligere informasjon kan jeg nås på både telefon og epost.

Men Only

Har du noen gang lurt på hvorfor menn drar allene på hytta?
Se på klassikeren

Nyttig side!

Hei! Kom over denne sida i hyttemagasinet som innholder ei fin liste over mange nyttige ting:

Hyttemagasinet

Søppel - et problem?

Jeg har en utfordring som du kan hjelpe meg med!

Jeg er styreleder i hytteforeningen din og har fått rapport fra enkelte om dårlig tømming av søppel-konteinere på vårt område på Syndin. Vi har to stk vinterstid (vei opp mot Svarthammar og på parkeringsplassen litt lenger opp), pluss om sommeren også i krysset mellom Midt- og Sørre Syndinvann.

Velkommen til syndinsida!

Her kan vi dele kultur- og naturopplevelser! Alt som har med Syndins hytteliv, fauna, flora, ting og tang å gjøre :-)

Kvislasyndin hytteforening

Følges av 22 medlemmer.

Her får du informasjon fra hytteforeningen og nyheter om hva som skjer i fjellheimen vår.

Her deler vi bilder, turbeskrivelser og gode historier! Mer om sonen

Origo Kvislasyndin hytteforening er en sone på Origo. Les mer